Музичний
куточок - це місце, де діти пізнають музику і її красу. Слухання музики займає
важливе місце у вихованні дітей. Завдяки цьому процесу дитині прищеплюється
бажання любити і пізнавати прекрасне. Творчо оформлений музичний куточок
допоможе не тільки зануритися в світ музики і розширити уявлення про неї, але і
розвине уяву дітей, активізує емоційну сферу, мислення, мова. Як оформити
музичний куточок?
Інструкція
1
При
оформленні музичного куточка потрібно пам'ятати про вікові та індивідуальних
можливостях дітей. Так, для дітей 3-5 років оформлення краще будувати на
сюжетній основі, а для дітей більш старшого віку - на дидактичній.
2
Музична
предметна середу повинна бути відповідати оці, дій руки, росту дитини.
3
У
музичному куточку повинні стояти шафа, полиці для музичних посібників, пару
столів, стільці для дидактичних ігор. Посібники розвиваючого середовища
добротні, естетичні, привабливі, прості у використанні, викликають бажання
діяти з ними. На підлозі повинні лежати килими і м'які пуфи. Це створює затишок
і сприяє концентрації уваги.
4
У
кутку краще поставити DVD-плеєр, за допомогою якого діти прослухають музику,
різні мультфільми, а також мелодії, що сприяють психологічної релаксації і
психічному розслабленню.
5
Зазвичай
на стінах музичного куточка вивішують стенди. На них закріплюються тексти
пісень, вірші, частівки, фотографії дитячих виступів, композиторів, барвисті
плакати, картинки з музичними інструментами.
6
У музичному куточку повинні лежати
іграшкові музичні інструменти: барабан, дудка, мініатюрне піаніно, металофон,
також музичні іграшки. Корисно ввести в музичний куточок гітару, флейту,
скрипку, баян, акордеон. Граючи на них, діти розвивають свої творчі здібності,
уяву, музичну пам'ять. Це викликає у дітвори інтерес до музики, розвиває
музичний і фонематичний слух і дрібну моторику рук.
Зверніть увагу
Використовуючи
предметно-розвиваюче середовище музичного куточка, дитина вибирає собі заняття
до душі, але це не означає, що він наданий самому собі. У функції вихователя входить:
вплив на музичні враження дітей, організація музичних ігор, створення умов, що
сприяють розгортанню діяльності дітей. Крім того, вихователь повинен стежити за
тим, наскільки дбайливо діти звертаються з музичними іграшками.
|