Інтегроване заняття з музичного розвитку, валеології, екології, малювання - 16 Вересня 2014 - Блог - МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК ДНЗ
П`ятниця, 09.12.2016, 16:26
Головна
Реєстрація
Вхід
МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК ДНЗ
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 64
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2014 » Вересень » 16 » Інтегроване заняття з музичного розвитку, валеології, екології, малювання
22:11
Інтегроване заняття з музичного розвитку, валеології, екології, малювання

На прогулянці до лісу Інтегроване заняття (екологія, валеологія, музика, малювання) Програмовий зміст: Виховувати у дітей дбайливе ставлення до природи, вчити бачити красу навколо себе. Дати поняття про вплив природи на здоров'я людини. Закріпити з дітьми правила поведінки у лісі. Розвивати вміння сприймати музичні твори, передавати в рухах та пластиці характер музики. Заохочувати дітей до створення нескладних мелодій на знайомі тексти. Розширювати знання дітей про музику в природі, про її вплив на здоров’я та настрій. Викликати позитивний настрій в дітей під час музичного заняття,та бажання приймати активну участь у різних видах музичної діяльності. Розвивати: емоційне мислення,творчу уяву, активність, комунікативні навички, слухову увагу, почуття темпу і ритму, тембровий та звуковисотний слух, координацію слова з рухами, продовжувати роботу над розвитком точності та чіткості рухів, загального і м’язового тонусу, дрібної моторики пальців рук, мовленнєвих і мімічних рухів, Виховувати: любов до природи, музики, дружні почуття, бажання брати участь у різних видах музичної діяльності. Вчити: вмінню володіти можливостями свого голосу, бережно ставитися до голосового апарату, самостійно аналізувати прослухані музичні твори, висловлювати свої враження та почуття під час слухання музики; розрізняти довгі та короткі звуки, ритмічно рухатися під музику згідно характеру, динаміки, темпу музичного супроводу. Вдосконалювати співочі навички, виразно виконувати пісні, відображаючи голосом характер музики. Матеріали до заняття: декорації, що зображають ліс (дерева, пеньочки, квіти), річка (смужка з тканини), водорості, муляжі каменів, мурашника, струмка (можна використати голубий целофан), сухі гілки, свисток, рюкзак зі сміттям для Каламута, кошик, металофон, аудіо запис п’єс Е.Гріга «У лісі», П.Чайковського «Квіти», дзюрчання струмка, співу пташок, шуму лісу. Центральна стіна зали прикрашена панно із зображенням сонця, хмаринок, птахів, дерев, квітів, метеликів, жуків. Біля стіни «викладено» річку. Хід заняття Музичний керівник. Доброго ранку, дітки! Я дуже радий зустрічі з вами. В мене сьогодні такий гарний настрій і дуже хочеться поділитися ним із вами. А ще до нас сьогодні прийшло багато гостей, давайте і їх привітаємо. «ДОБРОГО РАНКУ» Валеологічна пісня –розспівка з оздоровчим самомасажем -Доброго ранку, посміхнись скоріше І сьогодні увесь день буде веселіше! Ми потремо лобик, носик і щічки, Будемо веселими, як в саду порічки. Розітрем долоньки сильніше, сильніше, Потім ми поплескаєм, буде веселіше. Вушка ми потремо і здоров’я збережемо, Посміхнемось знову, будьте всі здорові! Звучить запис кліпу «Кольорова планета» Діти вільно стають біля глобуса (глобус на столику). Музичний керівник. Діти, погляньте, будь ласка, що це перед вами? Так, глобус, модель Землі, планети на якій ми живемо. А як ми називаємо те місце, де живемо? (Відповіді дітей). Це – наша хата, наш будинок. Земля – це теж наш дім і ми маємо піклуватися про нього, берегти його, підтримувати в ньому чистоту і порядок. Інакше Земля занедужає, і люди не зможуть на ній жити. Завдання оберігати нашу планету – почесне і складне. Адже треба багато знати про рослин і тварин, вміти слухати й розуміти голос природи. Звучить фонограма шелесту листя на деревах. Вслухайтесь, діти в ці звуки. Хто їх упізнав? (Відповіді дітей). Так, це шелест листя на деревах у лісі. Воно запрошує нас відвідати цей дивний куточок нашої землі. А щоб не було сумно, візьмемо із собою у подорож веселу пісню. Діти вирушають у подорож до лісу. Виконується музично-ритмічна вправа на різні види ходьби. Слова дописати?????? На закінчення пісні звучить фонограма, що передає звуки осіннього лісу ( спів пташок, дзюрчання струмка, шум дерев). Звучить чарівна музика… танцює Фея Осіннього Лісу (Ласківська Н.Є.) Дитина читає вірш Н. Благінної: Софійка Обрусняк Здрастуй, лісе нетряний, Ліс казковий, чарівний. В ніч грозову, що шепочеш? Листям, що сказати хочеш? Що за звір, яка це птиця У гущавині таїться? Все відкрий і не приховуй, Адже ми удвох з тобою. Фея. Доброго дня, діти. Ви завітали у чарівну казку осіннього лісу. Якщо ви не проти, я буду супроводжувати вас у вашій подорожі. Давайте заплющимо очі й послухаймо звуки лісу. Вони ніжні і лагідні, здається ось-ось полинуть звуки музики. (Звучить фонограма п’єси Е.Гріга «У лісі»). Діти, як вам здається, чи передає мелодія, яка щойно прозвучала, картину лісу?Хто мені може розповісти яка музика лісу? Фея. Давайте, друзі, ще раз послухаємо п’єсу Е. Гріга «У лісі» й складемо розповідь за нашими враженнями від неї. Після слухання музики діти складають розповіді. Наприклад: у лісі тихо й спокійно, а на травичці мерехтять крапельки роси, вранішні промінчики обнімають квіти й дерева, весело щебечуть пташки. Фея. Давайте спробуємо зобразити у рухах дерева, метеликів , квіти. (Діти вільно танцюють під фонограму). Фея. Уявімо, що дерева – живі істоти, які відчувають все так, як ми, люди. Прислухаймося до їхньої розмови. (Звучить фонограма шуму лісу). Як ви гадаєте, про що вони розмовляють, про що мріють? Можливі відповіді дітей: дерева мріють про спокій, про тихе життя у лісі, про те, об не ламали їхні гілки, не розводили багаття. Про веселих пташок, що гніздяться на їхніх гілках. Фея. Так, і ліс, і всі його мешканці мріють про те, щоб до них приходили тільки виховані люди, які добре знають правила поведінки у лісі і виконують їх. Запис шуму До зали влітають хулігани: Птахогуб, Водокаламут і Гучносвист. Вони кричать, свистять, знімають галас. Фея. Що за галас? Хто це так кричить у лісі? Хулігани. Це ми. Я – Птахогуб, а я – водокаламут. А я – Гучносвист. Та хіба це шум? Водокаламут. А ну, друже Гучносвисте, свисни по-справжньому. (Той сюрчить з усієї сили у свисток. Діти затуляють вуха). Фея. Поводьтеся пристойно, не бешкетуйте. Ви ж у лісі. Птахогуб. А ми нічого поганого й не робимо. Трохи погомоніли, трохи посвистіли. Гучносвист. Пташок полякали, з рогатки постріляли. Фея. Діти, поясніть цим хлопцям правила поведінки у лісі. Діти (по черзі). Ліс – це домівка багатьох звірів та птахів. У ньому не можна галасувати й кричати, вмикати голосну музику, адже так можна сполохати пташок, що сидять на гніздах. А тим паче, не можна стріляти з рогачки у пташок або звірів, жбурляти в них каміння або гілки. Птахогуб. А на чому ж мені тренуватися влучності? Фея. Діти, хто порадить Птахогубові, де йому краще тренуватися? Діти. Можна тренуватися на спортивному або ігровому майданчику: кидати м’яч , мішечок у ціль. Фея. Скажи нам, Птахогубе, з чого ти зробив свою рогачку. Птахогуб (з гордістю). А он з гілок калини! Фея. Як ви думаєте, малята, чи правильно вчинив Птахогуб? Чому? (Відповіді дітей). Ось послухайте вірш про це поетеси Валентини Зорік: Образили Гірко плаче дерево, Тільки сліз не видно. Хтось пошкодив гілочку – Він вчинив не гідно. Шурхотить зеленеє: Я ж бо так стараюсь, Від дощу під листячком Влітку вас ховаю. Може, завинило чим, Може, заважаю? Тож, за що образили? Дерево питає. - Ти пробач нас, дерево, - Кажуть діти тихо. Більш тобі не скоїмо. Ми ніколи лиха. - Гілочок на дереві, Діти, не ламайте. Хай ростуть зеленими, Ви про них подбайте. Дитина підходить до дерева. Якщо зламана гілочка свіжа, то її можна приживити до дерева. (Діти лікують дерево разом з Водокаламутом і Птахогубом). Фея. А для чого взагалі потрібні дерева? (Дерева збагачують повітря киснем, є окрасою нашої землі). Птахогуб, Водокаламут, Гучносвист (разом).Ой, як нам соромно! Обіцяємо, що ніколи не ламатимемо гілок. А ще калина є одним із національних символів України, тому до неї повинно бути шанобливе ставлення, а щоб калина нам вибачила, ми навколо неї заведемо хоровод. «Ми біля калиноньки», М. Ведмедеря Та перш, ніж співати, потрівбно підготувати себе до співу. Зараз ми виконаємо вправу на дихання. ДИХАЛЬНА ВПРАВА « ЯК ПАХНЕ КАЛИНА?» (вдих носом, видих на звук «а-а-а-а-а») Під ніжну мелодію вбігає дівчинка у костюмі джерельця і читає вірш І.Буніна: У глушині лісів зеленій, Завжди тінистій і сирій, В яру крутому під горою Джерельце б'є з землі студене. Грайливо крутиться, спішить, Сріблястими співа вустами І під крислатими дубами, Мов скло розплавлене, блищить. Дівчинка –джерельце імпровізує танець (у супроводі музики лагідного характеру на вибір муз керівника). Фея. Який гарний, мелодійний голос у джерельця! Діти, а які музині інструменти можуть передавати голос струмка, річки? (Діти відповідають: дзвіночки, металофон, бубонці). – Давайте придумаємо музику джерела. (Діти на металофоні імпровізують мелодії). Фея. Ваші струмочки мають чисті, лагідні голоси. Ану-мо я зараз спробую заграти на металофоні мелодію річки. (імпровізація виходить груба, різка). Що трапилося? Чому такий жалібний голос річки? На середину зали вибігає дитина – річка. Річка. Рятуйте мене, я захворіла. Бачите, затягнена тванюкою, геть засмічена. А колись же моя вода була чиста й прозора, і маленькі хвильки виблискували, іскрилися на сонці. Фея. Що це з тобою сталося, річечко? Річка. Водокаламут разом зі своїми друзями засмітив мене – накидав пляшок, пакетів. Ох, важко мені боротися з цим сміттям! Водиця моя потемніла, скаламутилася і віддає гнилизною. Фея. Діти, як ми можемо допомогти річці? Адже ми хочемо це зробити? Діти. Треба очистити її від бруду, зібрати сміття по берегах. На середину зали вистрибує Жабенятко. Водокаламут. Ой, жаба! Давайте швидше ціпок, я її прожену. Фея. Ти що, хіба так можна? Вона жива і потребує захисту. Водокаламут. Вона негарна, слизька, зелена. Фея. Водокаламуте, ти неправий. Жаби – дуже цікаві істоти. Вони, по-перше, нікому не роблять лиха. А по-друге, ще й корисні. Ось послухайте. Дитина (читає вірш Валентини Зірок): Он сидить зелена жабка біля ганочку, Я її не скривджу раптом, мою лялечку. Жабку я беру в долоньку обережненько: «Ти не бійся мене зовсім, зеленесенька». Очі-гудзики кругленькі, бач, як кліпають. Гладжу шкірку зелененьку, оксамитову. Жабенятко лапкою манить до себе інших жабенят і вони виконують танець на вибір муз керівника. Перше жабенятко. Ми - маленькі жабенятка. Нас можна зустріти на березі річки, озера, струмочка. Друге жабенятко. Знайте, що ми живемо тільки там, де завжди чиста вода. Третє жабенятко. Усіх, хто хоче послухати наш концерт, запрошуємо ввечері на берег річки. Жабенятка співають пісню «Маленька жабка» (муз. і слова Н.Рубальської). Водокаламут. Дякуємо вам, малята, що навчили нас правил поведінки у лісі. Обіцяємо, що ніколи більше не засмічуватимемо річки, струмки. Птахогуб. Не будемо стріляти у пташок та звірів, розводити багаття в лісі. Гучносвист. Голосно кричати та бешкетувати. Разом. Ми берегтимемо рідну Землю. Фея. Ми стільки добрих справ зробили, вам пора повертатись у садочок, а мені – до своїх осінніх справ. Вирушаємо в дорогу. Ходьба, по ходу Фея зникає… Музичний керівник. От і повернулися ми до рідного садочку. Гарно погуляли, вам сподобалося? Який у вас зараз настрій? На що він схожий: — на сонечко; — на темну хмару? Музичний керівник. А щоб завжди у вас був гарний настрій та гарні стосунки треба… Діти (очікувана відповідь): Дружити! З природою і між собою. «ПІСНЯ ПРО ДРУЖБУ» Музичний керівник От і настав кінець нашій подорожі до лісу. А на згадку про неї пропоную вам, малята, намалювати картину. Діти сідають за столи і під спокійну музику малюють. Після закінчення заняття у групі влаштовується виставка дитячих робіт «Подорож до лісу».

Переглядів: 466 | Додав: ingwar | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

| Copyright MyCorp © 2016 | Зробити безкоштовний сайт з uCoz |